they love me!



Sunday, January 16, 2011

AKHIRNYA!!!

Assalamualikum,

Setelah bertahun2,berbulan2 aku menanti penggantinya,
akhirnya,dapat juga aku bertemu dengan pengganti yang baru,
walaupun die tak setanding dengan yang lama,
yang aku sayang sangat2,yang bagi aku memang memeningkan kepala aku,
tapi aku sayang die ketat2,di saat die menghilangkan diri di rampas oleh
orang yang tak berhati perut,yang tak pikir perasaan orang,
aku masih trauma untuk bertemu dengan yang baru,
family aku juga trauma,tak bagi aku bertemu dengan penggantinya...
Tetapi hati aku ini mendesak untuk bertemu dengan penggantinya,
akibat desakan daripada hati aku tu,
aku cuba untuk memberanikan diri untuk bertanya kepada ayah,
bahawa bolehkah aku bertemu dengan yang baru??
tetapi ayah masih memberikan jawapan yang sama setiap kali aku
bertanyakan tentangnya,ayah cakap...
"tak payah la,nanti hilang lagi"
dengan hampanya aku simpan dalam2 perasaan tu
sehingga tidak diketahui oleh sesiapa sahaja...
hampir setahun aku mendiamkan diri,
tanpa kabar berita...



Kalau korang nak tawu,
Nanti kan sambungannya di episod yang akan datang yer...
coz dah ngantok sangat nie...
byeee,

No comments:

Post a Comment